luni, 24 ianuarie 2011

pagina 8 - reteaua de taxi-uri

General aspects


General
The taxi is private car but for public use with a shofere included. There are owned by private companies and licenced by municipality. The price is according the the distance and the time the passenger is using the car. 


Avantages:
is the  most confortable way of transport. One dont need to walk long distance to get one, no need to drive it. no need to park it, or mentain it's condition. 

Disadvantages:
Highest price per kilometre
Because ar car as in rush houres is as slow as any other mean of transport.
because the fuel, emanate gases. 
Some drivers are unpleasent or dangerous. 

The problem
Taxi companies are mere concearned of anything eals than profits. 

Solution
Municipality should give taxi licence anly to cars that respect eco-standars. 

Au fost identificate zonele de risc în ceea ce priveste pirateria din taximetrie : Gara de Nord, Gara de Est, Aeroportul Băneasa, zona marilor complexe comerciale şi de agrement.
    Ca urmare a studiilor efectuate au fost constatate următoarele activităţi ilegale desfăşurate de taximetrişti :
- alterarea indicatiilor aparatului de taxat prin modificarea artizanala (oficial, aparatele de taxat sunt calibrate la omologare şi la avizarea metrologică să indice un anume tarif, exprimat în lei/km. parcurs). Prin modificarea artizanală şi neautorizată se produce efectul de majorare frauduloasă a preţului cursei, în detrimentul clientului.
- amplasarea unui montaj electronic la aparatul de taxat ( aşa zisă maimuţa ) prin intermediul căruia se trimit impulsuri electronice frauduloase către aparat, care majorează preţul cursei, tot în detrimentul clientului.
- utilizarea de aparate de taxat neomologate şi nefiscalizate, în scopul evaziunii fiscale. 
- refuzul taximetriştilor de a utiliza aparatul de taxat pe timpul cursei, în scopul însuşirii sumei datorate şi evitarea obligaţiilor fiscale. 
- negocierea directă cu clientul a preţului cursei, înainte de efectuarea acesteia.
- neeliberarea bonului clientului la terminarea cursei, în scopul de a se evita obţinerea unei dovezi ce ar putea fi folosită la o eventuală reclamaţie faţă de calitatea serviciilor de transport. 
dvantages:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu